Vendicum
Verkopen kun je leren

8 tips voor de Retail nu klanten 'alles' al weten

10 oktober 2019

Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant 'alles' al weet via internet?! Door deze 8 tips in praktijk te brengen!

De klant van nu stapt doorgaans pas een winkel in als hij of zij al lang en breed onderzoek heeft gedaan op internet. De klant denkt alles te weten en werpt al snel het prijsbezwaar in de strijd, waar u, met uw winkelkosten, niet tegen op kunt boksen. Maar, een klant is ook een individu en internet heeft alleen algemene informatie. Plus, internet heeft wel informatie, maar kàn niet alles wat u wel kunt. Gebruik deze 8 tips voor retailsucces in het Google en webshop tijdperk.

Lees het hele artikel op verkopersonline.nl

Jan-Willem Seip 2019

Artikelen

10 oktober 2019

8 tips voor de Retail nu klanten 'alles' al weten

Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant 'alles' al weet via internet?! Door deze 8 tips in praktijk te brengen! lees meer >

23 mei 2019

Wat is de essentie van onderhandelen?

Onderhandelen... Iedereen heeft hier wel een beeld bij. Onderhandelen gebeurt in de politiek, tijdens een sollicitatiegesprek, in de verkoop, maar ook gewoon thuis. Zes handige tips voor beter onderhandelen. lees meer >

25 april 2019

Effectief met klachten omgaan

Aan de hand van zes tips lees je hoe je een klacht van een klant het meest makkelijk kunt oplossen en de klant weer meer tevreden kunt maken. lees meer >

Meer artikelen >

Over Vendicum

Opdrachtgevers zetten trainingen of masterclasses van Vendicum in omdat ze meer en betere opdrachten willen of nieuwe klanten. Of ze willen de relatie met bestaande klanten verstevigen. Oprichter van Vendicum Jan-Willem Seip (1968) leerde al een kleine twintigduizend mensen klantgericht te verkopen door niet te verkopen.

Verkopen is mensenwerk

“Als Oefenmeester in Klantcontact laat ik verkopers ervaren dat verkopen mensenwerk is. Ik leer je écht contact en chemie bij een ander te laten ontstaan. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales gewerkt te hebben, richtte ik in 2002 Vendicum op om mijn ervaring met anderen te delen. Het geeft me elke keer weer een kick om te zien hoe deelnemers groeien en meer plezier krijgen in verkopen en acquireren.”

Jan-Willem Seip verzorgt trainingen, workshops, presentaties en lezingen. Hij is een bevlogen en energieke trainer van groepen en auteur van elf boeken en meer dan driehonderd artikelen. Ook is hij sinds 2004 NIMA-examinator voor de examens Sales A en Sales B.

Wie heeft baat bij verkooptrainingen?

Vendicum werkt voor:

Ook organisatoren van netwerkbijeenkomsten en congressen weten Jan-Willem Seip te vinden voor workshops of masterclasses voor groepen tot honderden mensen. De deelnemers komen in beweging en gaan de volgende dag al aan de slag met de inspirerende en bruikbare tips.

Contact >