'S' staat voor 'sales en succes': voor de factoren die je succesvoller maken dan de concurrentie. Je hebt die S-factoren in eigen hand. Kennis van de markt, maar vooral ook kennis van je klant zijn hierbij essentieel. Dit boek geeft je die informatie uit de eerste hand.
'De S-factoren van Sales' is het eerste praktische boek dat de klant aan het woord laat over de verkoper. Diverse organisaties uit zeven branches vertellen welk verkoopgedrag als prettig wordt ervaren, maar ook leest je wat je beter achterwege kunt laten.
Wat je in 'De S-factoren van Sales' leest, leer je niet in trainingen. Ga er maar een paar uur voor zitten en neem de inhoud tot je. Je zult tot nieuwe inzichten komen waarom mensen met elkaar zaken doen. De handige trefwoordenlijst achterin maakt dit boek ook tot een handig leermiddel bij studies over het verkoopvak.
Inhoudsopgave
De kaders van de Sales Vraagbaak
Voorwoord
1. De industrie aan het woord
2. De groothandel aan het woord
3. De detailhandel aan het woord
4. De FMCG aan het woord
5. Het bank- en verzekeringswezen aan het woord
6. De evenementenbranche aan het woord
7. De gezondheidszorg aan het woord
Achtergronden bij de S-factoren
Literatuuroverzicht
Over de auteur
Lijst met trefwoorden
Reeds verschenen
Je kunt het boek bestellen via managementboek.nl (€ 9,95).
Uit de serie Sales Vraagbaak